Cookies

Za účelem zlepšení služeb poskytovaných Internetovým obchodem využívá jeho provozovatel soubory cookies. Soubory cookies jsou malé soubory, které ukládají informace na prohlížeči uživatele a běžně slouží k rozlišování jednotlivých uživatelů. Osoba uživatele však není na základě těchto informací identifikovatelná. Uživatel může kdykoliv zrušit ve svém internetovém prohlížeči možnost přijímání cookies, což však může vést k určitým potížím při užívání Internetového obchodu.

Soubory cookies jsou využívány pro účely:
přizpůsobení obsahu stránek Internetového obchodu preferencím uživatelů a optimalizaci využití jeho služeb, zejména tyto soubory umožňuji rozpoznat zařízení uživatele a správně zobrazit stránky Internetového obchodu přizpůsobené jeho individuálním potřebám; vytváření statistik, které pomáhají pochopit, jakým způsobem uživatelé Internetového Obchodu využívají jeho služby, což umožňuje zdokonalovat jeho strukturu a obsah; zachování relace uživatele (po přihlášení), tak, že se uživatel nemusí opětovně přihlašovat v každé záložce Internetového obchodu. Internetový obchod používá tři druhy souborů cookies: krátkodobé („session cookies“), trvalé („persistent cookies“) a analytické. „Session cookies“ jsou dočasnými soubory, které jsou uchovávány v prohlížeči uživatele jen do doby odhlášení z Internetového obchodu. „Persistent cookies“ jsou uchovávány v prohlížeči po určitou dobu podle nastavení souboru cookie nebo do doby jejich zrušení uživatelem. Analytické cookies shromažďují informace o způsobu používání Internetového obchodu uživatelem, typu stránek, ze kterých byl uživatel přesměrován, jakož i počtu návštěv a době návštěv uživatele na stránkách Internetového obchodu. Tyto informace neevidují konkrétní osobní údaje uživatele, nýbrž slouží pouze pro vyhotovení statistik užívání Internetového obchodu. Za tímto účelem Internetový obchod používá řešení Google Analytics.

Prodávající si vyhrazuje možnost shromažďovat adresy IP navštěvujících stránky Internetového obchodu, které mohou pomoci při diagnostice technických problémů se serverem a vytváření statistických analýz (např. určování, z jakých oblastí je zaznamenáváno nejvíc návštěv). Kromě toho mohou být užitečné při administrování a zlepšování Internetového obchodu.