Obchodní podmínky

Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.

Tyto obchodní podmínky platí pro nákup v internetovém obchodě. Internetový obchod provozuje společnost Gastrovesely s.r.o., Klíšská 331/167, 400 01 Ústí nad Labem. Podmínky blíže vymezují a upřesňují práva a povinnosti prodávajícího a kupujícího.

Objednávka a uzavření kupní smlouvy

Veškeré objednávky podané prostřednictvím internetového obchodu, faxem nebo poštou jsou závazné. Podáním objednávky kupující stvrzuje, že se seznámil s těmito obchodními podmínkami jakož i reklamačním řádem a že s nimi souhlasí.

Podmínkou platnosti elektronické objednávky je vyplnění veškerých formulářem předepsaných údajů a náležitostí. Objednávka je návrhem kupní smlouvy. Kupní smlouva vzniká v okamžiku převzetí objednaného zboží kupujícím. Místem dodání zboží je adresa uvedená kupujícím v registračním formuláři.

Vlastnické právo ke zboží přechází na kupujícího, pod podmínkou zaplacení kupní ceny.

Tento reklamační řád byl zpracován dle Občanského zákoníku a vztahuje se na zboží, jehož reklamace byla uplatněna v záruční době.

Ke každému zboží je přikládána nebo zasláne na email - faktura, která může sloužit zároveň jako záruční list, pokud tento není přiložen (závislé na výrobci).
Převzetí zboží a souhlas se záručními podmínkami stvrzuje zákazník podpisem dodacího listu.
Pokud není zboží osobně odebráno, rozumí se převzetím zboží okamžik, kdy zboží přebírá od dopravce.

Zákazník doručí na vlastní náklady a riziko reklamované zboží na adresu servisního střediska.
Zboží musí být v původním obalu v úplném stavu včetně příruček, kabelů a ostatního příslušenství.
Ke každé položce musí být připojena kopie faktury a přesný popis závad, konfigurace a četnost výskytu.

Reklamaci telefonicky nelze vyřešit, proto žádáme o písemnou formu. ( email, pošta... )

Nárok na uplatnění reklamace v záruční lhůtě zaniká v následujících případech:

  • poškozením zboží při přepravě (tyto škody je nutno NEPRODLENĚ řešit s dopravcem při /po převzetí zásilky)
  • v případě, že zákazník zašle poškozenou zásilku zpět na reklamaci k nám BEZ sepsání reklamačního protokolu s přepravcem, porušuje reklamační podmínky přepravce, tuto reklamaci nelze s přepravcem následně řešit a bude neuznána
  • porušením ochranných pečetí a nálepek, pokud na výrobku jsou neodbornou instalací, zacházením či obsluhou, použitím, které jsou v rozporu s uživatelskou příručkou
  • používáním zboží v podmínkách, které neodpovídají svými parametry parametrům uvedeným v dokumentaci
  • zboží bylo poškozeno živly
  • zboží bylo poškozeno nadměrným zatěžováním nebo používáním v rozporu s podmínkami uvedenými v dokumentaci
  • zboží poškozené zapojením do sítě neodpovídající příslušné ČSN

Dodavatel si vyhrazuje právo nahradit vadné a neopravitelné zboží jiným se stejnými parametry.
Na spotřební materiál jako těsnění, hadičky, odvápňovače, baterie, zářivky apod.) a na gastro-zařízení připojené na pevný přívod vody bez změkčovače vody se záruka nevztahuje.

Zboží je odesíláno expresní balíkovou službou (DPD a PPL) nebo paletovou přepravou (Toptrans).
Zboží bude dodáno v co nejkratším termínu - u běžného zboží je termín dodání do 1-3 pracovních dnů od přijetí objednávky.

Když objednané zboží nelze zabalit do 1 balíku kvůli objemu nebo je v košíku hláška: CENA DOPRAVY bude upřesněna po potvrzení objednávky, informujeme zákaznika o počtu balíků. Jedná se hlavně o zboží s větším objemem nebo 2x pytel 25kg.

Informace o zboží a ceně uváděné prodávajícím jsou závazné s výjimkou zjevné chyby

. V případě zjištění chyb vzniklých při zadávání dat před potvrzením/odesláním objednávky kupujícím - je možné tyto chyby opravit.

 

Dostupnost zboží: označené SKLADEM znamená, že je zboží skladem u nás nebo u dodavatele a je odesláno přímo k zákaznikovi z našeho skladu nebo ze skladu dodavatele.

V případě, že zboží není skladem, je zákazník informován e-mailem nebo telefonicky o předpokládaném termínu dodání.

Pokud budou některé produkty dlouhodobě nedostupné, nabídneme vhodnou alternativu.

Dodací lhůty u nerezového nábytku jsou cca do 14 dnů, ale budou upřesněny v závislosti na kapacitě výroby.

U nerezového nábytku, který se vyrábí, požadujeme 100% platbu předem na základě vystavené zálohové faktury, na které je upřesněna i cena dopravy.

Platba dobírkou (při převzetí zboží od přepravní společnosti - platba v hotovosti)
Fakturou platba převodem: pouze pro státní sektor (školy, školky, nemocnice, věznice...). Nestátním organizacím a soukromým osobám odesíláme zboží po úhradě faktury.
Ceny uvedené v e-shopu platí pro koncové zákazníky a jsou včetně DPH (jsme plátci DPH)

Kupující je povinen prohlédnout si zboží bezprostředně po jeho převzetí. Pokud je zjištěno mechanické poškození obalu, je kupující za přítomnosti dopravce povinen zkontrolovat stav zboží, a v případě poškození zásilky: sepsat protokol s přepravcem (záznam o poškození zásilky). Na základě vyjádření přepravce k reklamaci, bude kupujícímu poskytnuta přiměřená sleva nebo dodán nový výrobek. Podepsáním protokolu o převzetí zboží bez výhrad kupující souhlasí s převzetím zboží a stvrzuje, že dorazilo mechanicky nepoškozené. Na pozdější reklamace způsobené vinou dopravy pak nelze brát zřetel a budou zamítnuty.

Nákup přes internet - do 14 dnů můžete vrátit zboží bez udání důvodu

Jestliže jste zboží koupili přes internet, telefonicky či fax, můžete jej do 14 dnů vrátit i bez udání důvodu, tato možnost vyplývá z Občanského zákoníku § 53 odst. 7. "uzavření kupní smlouvy při použití prostředků komunikace na dálku" Podmínkou však je, že jde o takzvané spotřebitelské smlouvy:

(1) Spotřebitelskými smlouvami jsou smlouvy kupní, smlouvy o dílo, případně jiné smlouvy, pokud smluvními stranami jsou na jedné straně spotřebitel a na druhé straně dodavatel.
(2) Dodavatelem je osoba, která při uzavírání a plnění smlouvy jedná v rámci své obchodní nebo jiné podnikatelské činnosti.
(3) Spotřebitelem je fyzická osoba, která při uzavírání a plnění smlouvy nejedná v rámci své obchodní nebo jiné podnikatelské činnosti nebo v rámci samostatného výkonu svého povolání.
Zboží musí být nepoužívané a v původním obale. Dodavatel je povinen vrátit spotřebiteli cenu za vrácené zboží nejpozději do 30 dnů od odstoupení.

spotřebitel nemůže odstoupit od smlouvy:

a) na poskytování služeb, jestliže s jejich plněním bylo s jeho souhlasem započato před uplynutím lhůty 14 dnů od převzetí plnění,
b) na dodávku zboží nebo služeb, jejichž cena závisí na výchylkách finančního trhu nezávisle na vůli dodavatele,
c) na dodávku zboží upraveného podle přání spotřebitele nebo pro jeho osobu, jakož i zboží, které podléhá rychlé zkáze, opotřebení nebo zastarání

Při vrácení zboží účtujeme manipulační poplatek 10% z ceny vráceného zboží.